nieuwe reis in de planning... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu nieuwe reis in de planning... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu

nieuwe reis in de planning...

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

17 Mei 2011 | Nederland, Nijmegen

Velen van jullie zullen het al weten, maar aankomende juni ga ik opnieuw op reis. Dit keer niet alleen, maar met niemand minder dan mijn papa :-)!

We gaan een barreltocht rijden door scandinavische landen in mijn mooie peugeot 205. We rijden in 3 weken tijd door 11 landen en leggen ongeveer 8000km af, samen met nog twee andere teams.

Onze avonturen worden natuurlijk bijgehouden maar niet meer op deze site, maar op de nieuwe site van ons als team, namelijk:
thethreegreenpees.waarbenjij.nu.

Voor meer uitleg over de naam en de goede doelen waar we voor gaan rijden en alle verhalen moet je dus daar maar eens een kijkje nemen!

veel liefs Petra

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

nieuw avontuur

17 Mei 2011

nieuwe reis in de planning...

27 Februari 2011

Nicaragua

12 Januari 2011

Tarzan-swing
Petra

Het avontuur gaat beginnen. Vorig jaar al een voorproefje gedaan tijdens 1 maandje Ghana. Toen ook de smaak te pakken gekregen van het reizen en van Afrika, dus nu drie maanden Tanzania!!! Enorm zin om hier rond te reizen en natuurlijk ook om vrijwilligerswerk te doen bij het boonabaana centre for children's rights!

Actief sinds 16 Okt. 2006
Totaal aantal bezoekers 19478