de start - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu de start - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu

de start

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

27 Februari 2011 | Costa Rica, San José

Hallo allemaal,

Daar ben ik, goed aangekomen in San jose, maar ook al gelijk met de nodige problemen. Mijn telefoon werkt hier niet en ik kan geen geld pinnen. Dus dat is wel even lastig als je er net bent. Ben dus ook erg blij met Tom en Leonie, die mij uit de brand hebben geholpen.

Tranquilo backpackers is erg leuk om te zijn, al meteen veel mensen ontmoet en mijn eerste nacht doorgebracht met 7 mannen ;-)!!

Gelukkig ondertussen wel aan geld kunnen komen, maar nu wilden we vandaag met de auto vertrekken, die we al vanaf nederland geboekt hebben en nu komt de auto niet! Geen idee waarom niet, maar wel erg lastig. Waarschijnlijk gaan we nu morgen met de bus richting de pacific ocean, maar dan het volgende probleem, daar een hostel vinden! Alles zit eigenlijk vol met oud en nieuw aangezien alle locals ook vakantie hebben en naar het strand willen en het op dit moment ook de enige plek is waar het mooi weer is!! Dus het is een reis met vele uitdagingen! haha, maar ik red me wel:-)!

Gisteren was het ook echt koud in san jose, vandaag gelukkig wel wat warmer, maar ben blij als we naar de warme stranden vertrekken! Ik houd jullie op de hoogte!