Feliz ano nuevo - Reisverslag uit Nosara, Costa Rica van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu Feliz ano nuevo - Reisverslag uit Nosara, Costa Rica van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu

Feliz ano nuevo

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

02 Januari 2011 | Costa Rica, Nosara

= allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!

Voor ons is dat nog even twijfelachtig, aangezien we op het moment geen geld hebben. Ik niet en Leonie en Tom ook niet. Op de een of andere manier werken de pinautomaten hier niet altijd, dus kun je niet overal geld opnemen. Ik hoop dat het goed komt anders moet ik speciaal voor geld weer naar een grote plaats reizen.

Maar goed, oud en nieuw zelf was zeer geslaagd. We hebben het niet op het strand zelf gevierd, want er zijn hier geen strandtentjes, maar wel met een heleboel leuke mensen naar the black sheep geweest, een soort van bar met zwembadje, en daarna nog naar een of andere discotheek. Waar ze geen alcohol meer hadden toen wij er aan kwamen, maar dat gaf eigenlijk niet want we waren al dronken genoeg ¡)! Was zeker gezellig.

Helaas dus de dag erna gelijk weer problemen met het geld en van de een naar de andere bank moeten reizen om te kunnen pinnen, waren we met 1 lift bij de bank waar ik in San Jose ook geld gepint heb, dus weer helemaal blij, werkte deze ook niet!! Dus zo ongeveer de hele dag kwijt geweest an regelen, wat dus niet gelukt is, dus maandag nog eens proberen.....

Vanmorgen opgestaan zo ongeveer tussen de apen, kon ze zo van tak naar tak zien slingeren vanuit het bed. En ook een kolibri zien vliegen! En apen gehoord die klinken als hele grote beren!! Dus dat maakt weer een hoop goed¡)!

Blijf hier nog een paar dagen en ga dan meer richting het zuiden. Ik blijf nog wel een tijdje hier aan de kust, aangezien het hier op het moment het beste weer is.
Ik houdt jullie op de hoogte!

kus

Verslag uit: Costa Rica, Nosara

nieuw avontuur

17 Mei 2011

nieuwe reis in de planning...

27 Februari 2011

Nicaragua

12 Januari 2011

Tarzan-swing
Petra

Het avontuur gaat beginnen. Vorig jaar al een voorproefje gedaan tijdens 1 maandje Ghana. Toen ook de smaak te pakken gekregen van het reizen en van Afrika, dus nu drie maanden Tanzania!!! Enorm zin om hier rond te reizen en natuurlijk ook om vrijwilligerswerk te doen bij het boonabaana centre for children's rights!

Actief sinds 16 Okt. 2006
Totaal aantal bezoekers 19463