plannen veranderd - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu plannen veranderd - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu

plannen veranderd

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

23 November 2006 | Tanzania, Zanzibar

hallo,
Even een heel kort berichtje, want onze plannen zijn veranderd! Janne en ik hebben het er even over gehad en eigenlijk is het veel logischer en handiger om eerst naar het weeshuis te gaan en pas daarna de kilimanjaro te gaan beklimmen, als we op weg gaan naar Karen. Dan hopen we ook gelijk wat uitgeruster te zijn en hebben we nu ook nog twee daagjes extra op zanzibar, dat is ook niet verkeerd!

jullie horen snel weer meer!
liefs Petra

  • 23 November 2006 - 18:31

    Angela:

    Ik lees de hele tijd dat jullie moeten uitrusten.. hoe komen jullie zo moe man?? Worden jullie uitgeput door alle negers ofzo ;-)??
    Fijn dat je ff laat weten dat de plannen veranderd zijn, en wat goed, dit keer een kort verslag ;-) hahaha..
    Dikke kusssss

  • 24 November 2006 - 13:39

    Leonie:

    veel foto's maken van het weeshuis en de kinderen want ben wel nieuwgierig hoe het daar allmeaal is.
    twee dagen extra op zanzibar is helemaal niet verkeerd toch??? volgens mij hebben jullie dat wel verdiend want je bent zo druk daar ;-)
    succes in het weeshuis.
    knuffel van leonie

  • 24 November 2006 - 13:59

    Rita:

    Ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers. ...zo als ik dat maar vaak genoeg zeg geloof ik mezelf wel! :) geniet nog van zanzibar en kijk aub heel goed uit met al die berovingen etc. Liefs

  • 24 November 2006 - 16:25

    Anke:

    ff 2 daagjes genieten!!! en dan proosten we over 2 dagen wel op die kilimanjaro!! Dikke kus en succes lieve peet!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Het avontuur gaat beginnen. Vorig jaar al een voorproefje gedaan tijdens 1 maandje Ghana. Toen ook de smaak te pakken gekregen van het reizen en van Afrika, dus nu drie maanden Tanzania!!! Enorm zin om hier rond te reizen en natuurlijk ook om vrijwilligerswerk te doen bij het boonabaana centre for children's rights!

Actief sinds 16 Okt. 2006
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 19451

Voorgaande reizen:

18 Februari 2015 - 13 Maart 2015

Argentina

28 December 2010 - 26 Januari 2011

nieuw avontuur

01 November 2006 - 30 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: