Rafting on the Nile!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu Rafting on the Nile!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu

Rafting on the Nile!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

26 Januari 2007 | Oeganda, Kampala

WOUW, we hebben gewoon geraft op de wildste plek ter wereld!!
Heb wel even getwijfeld of ik het wel zou durven, maar ben nu echt zo blij dat we het gedaan hebben!!!

Eigenlijk wilden we naar de murchision Falls, maar de reis daar naar toe zat vol, dus dat ging niet door! Achteraf dus helemaal niet erg, want nu hebben we weer een nieuwe high-light in onze reis :-)!!

Het was echt gaaf!! Het spannendste was nog het oefenen, de eerste keer onder water, maar daarna was het gewoon super gaaf!

We zijn 1 keer uit de boot geslingerd! Dat was wel even spannend, naar lucht happen en dan weer onder! Maar weer heelhuids in de boot terug gekeerd. Alle andere 10 watervallen konden we in de boot blijven zitten! Ging wel echt wild, maar dat was alleen maar leuk!

Niemand is ernstig gewond geraakt, Janne had al wel gelijk een blauwe teen en bij de laatste waterval kwam bij mij dezelfde teen klem te zitten, dus we hebben allebei een dikke, blauwe teen en wat blauwe plekken, maar verder alles oke!

Nu hebben we weer een nieuw probleem om ons zorgen over te maken...onze vlucht van London naar Dusseldorf is gecancelled!! Aangezien British Airways gaat staken...dus we hebben geen idee of we wel thuis komen over een paar dagen....
Janne is nu met ons reisbureau aan het bellen in de hoop dat hun ons meer kunnen vertellen en dat er een alternatief geregeld kan worden, dus ik hoop maar dat ik jullie allemaal over een paar dagen weer ga zien....

dikke kus Petra

  • 26 Januari 2007 - 13:47

    Rita:

    Wat gaaf! Dat je dat durft! HE wanneer zou je eigenlijk terug komen? 30 januari toch? Want wij hier op logterberge willen wel je eindeloze verhalen horen! ga nu aan het werk nog veel plezier de laatste dagen en tot snel!@ Liefs Rita

  • 26 Januari 2007 - 15:54

    Marieke:

    Peet! Wat gaaf!! Jij bent echt super-stoer!
    Ik kan helaas niet naar je zwaaien in het vliegtuig: vlieg 30jan naar Montreal-Canada! Daarna ben ik een aantal dagen vrij, dus hopelijk tijd om n keertje bij te kletsen!! Geniet nog even daar de laatste dagen!
    Liefs Mar

  • 26 Januari 2007 - 19:28

    Anke:

    He lieverd!! Super gaaf zeg!!! Ik zou er ook een paar keer over nagedacht hebben hoor!!! Als je geen vlucht naar dusseldorf kunt boeken is er vast nog wel een vluchtje over naar denvEr!!! Ik zie je graag komen!! Heel veel succes met al t geregel en geniet er nog maar ff lekker van!! Laatste daagjes!!

    xxx
    Anke

  • 26 Januari 2007 - 22:11

    Angela:

    Hey Peet,
    Jaja ik heb al bij Janne gelezen dat ik je gewoon over een paar dagen in Nederland zie... brr weet je zeker dat je terugkomt?! Ik zou lekker daar blijven ;-) HET VRIEST GEWOON!!
    Ik vind het echt leuk dat je weer terugkomt, eindelijk weer eens net zo'n die-hard stapmaat als ik ;-) Moeten we echt snel afspreken!! Zaterdag 3 feb. stappen? hahaha
    Tot snel lieverd!

    Kuss Angela

  • 26 Januari 2007 - 22:13

    Angela:

    Enne, echt super man dat raften, lijkt me echt gaaf!! was het niet 'een beetje spannend'? Of ben je van dat stopwoord af na al die spannende gebeurtenissen daaro :-P :-)
    Grtz Angela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Het avontuur gaat beginnen. Vorig jaar al een voorproefje gedaan tijdens 1 maandje Ghana. Toen ook de smaak te pakken gekregen van het reizen en van Afrika, dus nu drie maanden Tanzania!!! Enorm zin om hier rond te reizen en natuurlijk ook om vrijwilligerswerk te doen bij het boonabaana centre for children's rights!

Actief sinds 16 Okt. 2006
Verslag gelezen: 46
Totaal aantal bezoekers 19458

Voorgaande reizen:

18 Februari 2015 - 13 Maart 2015

Argentina

28 December 2010 - 26 Januari 2011

nieuw avontuur

01 November 2006 - 30 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: