Nieuw avontuur - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

04 Augustus 2008 | Nederland, Nijmegen

Daar ben ik weer. Tijd om weer opnieuw mn site bij te gaan houden!
Er komt weer een nieuw avontuur, ga namelijk morgen op weg naar Bangkok, om vanaf daar een maand lang samen met Jeroen door Thailand, Laos, Cambodja en misschien ook nog Vietnam te gaan reizen!

Heb er super veel zin in en ben ook wel toe aan vakantie na mn supersnelle verhuizing in 2 dagen! Hoewel deze vakantie natuurlijk niet echt een relax- en uitrust-vakantie wordt, maar vooral veel cultuur en natuur zien natuurlijk en heel veel reizen!! Per trein, te voet of per olifant!! Dat lijkt me echt super gaaf!
Nou goed jullie gaan het allemaal horen via de site!

xx Petra

• 04 Augustus 2008 - 13:53

Rita:

HE petra!

Ik wens je heel veel plezier! Op dit moment reist mijn broer ook door thailand, laos en cambodja! aan zijn verhalen te lezen is het er zeker super mooi!
    Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's! liefs Rita

• 04 Augustus 2008 - 16:14

Hollander:

Veel plezier met het rondreizen met Jeroen

kus

Je vriendje

• 08 Augustus 2008 - 10:47

Zus:

Ha zusje, hopelijk heb je en goeie reis gehad enn was het een romantisch wederzien met je vriendje (alias Jeroen)!
    Heel veel plezier daar, maak veel mooie foto's en kom met veel mooie verhalen thuis en pas goed op ekaar!!

Dikke knuffel en kus van mij en Wes

Petra

Het avontuur gaat beginnen. Vorig jaar al een voorproefje gedaan tijdens 1 maandje Ghana. Toen ook de smaak te pakken gekregen van het reizen en van Afrika, dus nu drie maanden Tanzania!!! Enorm zin om hier rond te reizen en natuurlijk ook om vrijwilligerswerk te doen bij het boonabaana centre for children's rights!

Actief sinds 16 Okt. 2006
Totaal aantal bezoekers 19453