mombasa per trein.... - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu mombasa per trein.... - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu

mombasa per trein....

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

08 November 2006 | Kenia, Mombassa

Daar ben ik weer! Gisteravond aangekomen in Mombasa...jaja de eerste palmbomen gezien :)!
Het was eigenlijk de bedoeling dat we gisterochtend aan zouden komen, zijn namelijk maandagavond vertrokken vanuit Nairobi, het zou een nachtreis worden van ongeveer 13 uur, dus dan zouden we 's ochtends rond 9 uur aankomen. Ik zat al bijna in de stress omdat we pas om 18.10 uur op het treinstation waren en nog moesten eten en om 19.00 uur vertrok de trein. Maar toen we vervolgens in de trein zaten vertrok hij maar niet....that's Afrika....dus uiteindelijk reed hij rond 22.00 uur aan, 3 uur vertraging kunnen we niet over klagen....maar onderweg, midden in de nacht stond hij stil en dat voor 4 uur ofzo!!! Uiteindelijk hebben we 25 uur in de trein gezeten!!! Gelukkig hadden we nog wel wat van eten bij ons maar niet erg veel en we konden in de trein ook niks halen, dus eenmaal in mombasa aangekomen taxi genomen naar hotel en gelijk gaan eten! Hebben toen heerlijk indiaase roti gegeten, in afrika, haha!
Vandaag gaan we naar Tiwi beach om lekker te relaxen, alleen toen we vanmorgen opstonden regende het kei- en keihard, dus dat is een klein beetje jammer...zijn nu maar even wat door mombasa gestruind en dus maar even internetten, hopelijk is het weer zo dan wat opgeklaard en kunnen we het bounty-zandstrand gaan bezoeken :)!!

Tot snel!

• 08 November 2006 - 09:13

Leonie:

25 uur!!!! jeetje wat een trein reis :-/ zker een houten kont gekregen? hoop voor jullie dat het weer bij trekt en je lekker kunt gaan genieten van bountyzandstranden.
    kus van leonie

• 08 November 2006 - 10:34

Jen:

Stessen in Afrika...... dan moet je nog heel wat leren Peetje.....haha!!
    25 uur is wel echt heeeeel lang, maar goed, jullie zijn er gekomen en hebben nog 3 maanden om alles te doen en te zien!
    Laat je daardoor vooral niet gek maken.....kun je veel potjes Yhatzee spelen in die tijd ;) en je dagboekje bijwerken!!

Enjoy!
    XX

• 08 November 2006 - 15:55

Rita:

Ik wil niets meer horen over bountyeilanden! (krijg ik het nog kouder van) Bounty is ook niet lekker geef mij maar raider! (hihi)
    Nee, even geen gekkigheid: geniet lekker van de zon heb je verdiend naar zon treinreis
    Liefs Rita

• 08 November 2006 - 20:37

Eefje:

Hey darling, Ik denk dat jij maar een boek moet schrijven als je terug bent, want jij hebt na een week al zoveel te vertellen haha!! Natuurlijk niet anders verwacht en echt leuk dat ik zo weet waar jij mee bezig bent en wat je allemaal meemaakt...misschien moet ik ook mar zo'n site maken dan kan jij ook bijhouden wat ik hier 'allemaal'meemaak hahaha!! Doe Janne de groetjes en veel plezier daar!!
    Ps. ze hebben in london die condooms niet afgepakt hoop ik he?? hihi

Dikke kus en knuffel, Eefje

• 10 November 2006 - 02:44

Anke:

He lieve meis,

Heb je in ned nog niet genoeg getreind?? Klinkt wel super hoor!!! Hopelijk blijf je t er goed naar je zin hebben!! Denk ook af en toe nog een beetje aan ons goe?!?! Dikke kus!!

Liefs, Anke

• 10 November 2006 - 12:28

Angelala:

Hey mafkees ;-),

Wie gaat er nou 25 uur in een trein zitten...?!! Wat heb je gedaan in die tijd? Maar wat een verhalen voor in die korte tijd. Leuk hoor! Gaat het allemaal goed daar? Hier gaat het allemaal zijn gangetje.. Vanavond ga ik ook veel afrikanen zien, want ik ga naar Eclectixx! Jij blij dat je niet mee hoeft hihi

Nou meis, veel plezier daar!

Kuss

• 10 November 2006 - 18:11

Anne:

WOW jeetje! 25 uur gelukkig ben je met zn drieen zeg..
    Leuk om te lezen allemaal Peet!
    Lekker aan het relaxen?
    Liefs an