Vervolg Argentina deel 3 - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu Vervolg Argentina deel 3 - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu

Vervolg Argentina deel 3

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

09 Maart 2015 | Argentinië, San Carlos de Bariloche

In Buenos aires ook gelijk kennis gemaakt met de minder leuke kant...had gehoord en gelezen in de lonely planet, hoe ze hier toeristen proberen te beroven...ze sprayen dan vanaf een balkon een goedje op je wat enorm stinkt (het idee is denk ik dat je denkt dat het van de airco's komt of dat het een vogel is die op je schijt) en dan is er iemand die je er op wijst en je dan heel vriendelijk wil helpen om het schoon te maken. Je doet je tas dan af en als je even niet kijkt neemt iemand anders die mee!!
Op weg naar het metrostation om de bus naar Iguazu falls te pakken, overkwam mij dit dus ook....gelukkig had ik hier net over gehoord en liet ik mij niet misleiden....liep gelijk door en negeerde de 'aardige' mevrouw die me wilde helpen.
Maar het stonk echt enorm!!! Het zat ook in mn haar en ik ging die middag de nachtbus in voor 17 uur naar Iguazu!! Dat was dus een iets mindere start na 3 dagen Argentinië! Maar gelukkig dus verder niks gebeurd!

Hierna dus enorm genoten van de Iguazu falls! Echt geweldig!! Zowel de Braziliaanse kant als de Argentijnse kant gezien en ook nog in een bootje door de waterval gevaren! Super gaaf! Het was een duur ritje maar zeker de moeite waard! Heb ook al geaccepteerd dat het hier allemaal een stuk duurder is dan ik had verwacht! Zeker Patagonië!
Na Iguazu naar El Calafate gevlogen en daar twee dagen in het zonnetje genoten van de perito Moreno, de gletsjer! Het was niet koud, en we hebben heerlijk met en wijntje genoten van het uitzicht! De tweede dag zelfs op de gletsjer gelopen! Super ervaring en geëindigd met een glas rum met ijs van de gletsjer