weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu

weer thuis!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

02 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, maar nu vanuit het koude, saaie Nederland! Ik wil weer terug...
Nee het is fijn hier weer te zijn en al mn vriendjes en vriendinnetjes weer te kunnen zien!

De terugreis is goed gegaan. Moesten alleen erg lang wachten in London, hoewel we daar te horen kregen dat British Airways wel gewoon vloog!! Dus dat was een beetje frustrerend want we konden dus eigenlijk wel eerder terug zijn, maar nu ging onze bagage al met Lufthansa mee, dus ja wij ook maar. Gelukkig kregen we nog wel een eet-voucher omdat we zolang moesten wachten.
Heb wel het idee gehad dat we onze terugreis alleen maar geslapen en gegeten hebben, iedere keer als ik wakker werd in 't vliegtuig kreeg ik weer een nieuwe maaltijd voorgeschoteld ;)!

Eenmaal in dusseldorf was ik best zenuwachtig om iedereen weer te gaan zien...we kwamen de schuifdeur doorgelopen en daar stond iedereen: pap, mam, jen en Jeroen! Erg leuk!!! Ook voor Janne stond een delegatie haar op te wachten, heel leuk!
Nog even met zn allen wat gedronken op t vliegveld en kunnen concluderen dat we toch best bruin zijn geworden :)!

Maar nu...3 dagen thuis en alles is alweer helemaal gewoon. Het echte leven gaat weer beginnen, moet op zoek naar een baan en een auto en wil met iedereen afspreken, heb het gelijk weer druk!

Iedereen ontzettend bedankt voor alle leuke reacties op mn site! Ik heb een ontzettende mooie en leuke tijd gehad en het is ook enorm fijn om te weten dat iedereen hier in Nederland ook een beetje aan je denkt!

liefs Peet

• 03 Februari 2007 - 09:54

Lianne:

He Peet, we hebben zeker aan je gedacht en al je avonturen gevolgd..!! Echtleuk. Fijn dat je weer heelhuids thuis bent. We spreken snel wat af want dan kun je ook mijn huisje zien..

xxx

• 03 Februari 2007 - 17:06

Anke:

He liefie!! Ben super blij dat je veilig thuis bent!!! Je bent niet meer die kleine yankie-frits! Mooie tijd!! Jammer dat je avontuur voorbij is maar er komen er vast weer een hoop meer!!! Khoop je toch nog af en toe te spreken op mijn site! Heel veel succes maar vooral plezier met al je druktes!!!
    Hele dikke kus vanuit t super koude (-17 graden C) Dus niet bruin wordende Colorado!!!

xxx
    Anke

• 04 Februari 2007 - 17:53

Rita:

He! fijn om weer thuis te zijn? nou ik zie je wel weer hier op logterberge! Tot snel
    Liefs Rita

• 11 December 2007 - 19:42

Jeroen:

Hai schat! vanavond vieren dat je al weer een tijdje terug bent.

Tot vanavond

kuskus

Petra

Het avontuur gaat beginnen. Vorig jaar al een voorproefje gedaan tijdens 1 maandje Ghana. Toen ook de smaak te pakken gekregen van het reizen en van Afrika, dus nu drie maanden Tanzania!!! Enorm zin om hier rond te reizen en natuurlijk ook om vrijwilligerswerk te doen bij het boonabaana centre for children's rights!

Actief sinds 16 Okt. 2006
Totaal aantal bezoekers 19424