foto's!!! - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu foto's!!! - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Petra Sulsters - WaarBenJij.nu

foto's!!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

02 December 2006 | Tanzania, Dodoma

Hallo allemaal,

Heb foto's er op kunnen zetten! Een heleboel, ook van Zanzibar om jullie even lekker jaloers te maken ;)!! haha

Ga nu weer stoppen, want we gaan vanmiddag naar het weeshuis met de kids spelletjes doen en verven!
Komt binnenkort weer een nieuw verhaaltje met wat ik hier allemaal aan het doen ben, nu te kort tijd!!

Tot snel weer!
liefs Peet

• 02 December 2006 - 18:21

Anke:

Kzal ns gaan kijken....!!!

• 03 December 2006 - 16:33

Rein:

Ha Peet,

mooie pics!!Ik heb net het gevoel of ik in een reisgids zit te bladeren!Even over die blauwe zee en witte stranden gecombineerd met zomerkleding.Wel eens gehoord van windkracht 7?Juist ja,dat is ons weerbeeld,hoera!

Groetjes Rein

• 03 December 2006 - 18:50

Angela:

Echt super gave foto's man! Mooi om te zien! Vooral die olifant met zijn grote lul was erg leuk haha ;-)
    Kuss angela

• 04 December 2006 - 11:53

Leonie:

hey peet, super mooie foto's!!! kunt zien dat je al aardig handig bent geworden met je nieuwe camara.
    dikke kus van leonie

Petra

Het avontuur gaat beginnen. Vorig jaar al een voorproefje gedaan tijdens 1 maandje Ghana. Toen ook de smaak te pakken gekregen van het reizen en van Afrika, dus nu drie maanden Tanzania!!! Enorm zin om hier rond te reizen en natuurlijk ook om vrijwilligerswerk te doen bij het boonabaana centre for children's rights!

Actief sinds 16 Okt. 2006
Totaal aantal bezoekers 19438